">

środa, 10 kwietnia 2013

Proste Cięcie



Witajcie Kochane !

Od pewnego czasu podobaja mi sie włosy ściete na prosto
moje były scinane w szpic i to z 6 lat
wyglądało to fajnie ale co z tego jak moje włosy były w opłakanym stanie
końcówki moich włosów to było dosłownie pare cienkich włosków
więc wkońcu postanowiłam je ściac na prosto
potrzebowałam też odmiany,
na szczęscie nie musiałam wiele scinać zeby je wyrównać

Strasznie jestem zadowolona (pierwszy raz w życiu) 
że mam ścięte włoski
teraz przynajmniej jak będą rosły to wszystkie będa równe.
Kolejnym plusem ścięcia włosów jest to że nie wypadają mi już tak bardzo jak w ostatnich miesiacach
teraz żałuje że wcześniej nie zdecydowałam się na ściecie włosów
bo niestety ale straciłam dośc sporo moich włosiarków
No i oczywiście włoski wyglądaja zdrowiej.

Włosy Przed :

Włosy Po :

Patrząc na zdjęcie przed to miałam już nawet dosyć długie włosy
ale teraz mam nadzieje że jak urosną będa wyglądać dużo lepiej.
Pare postów wcześniej pokazywałam Wam moje inspiracje włosowe
sciete na prosto już są więc teraz zostało mi zapuszczanie na mega długie włosy .


A co Wy sądzicie o włosach ściętych na prosto ? ;)




4 komentarze:

  1. mnie też kuszą ale na razie tak tyci tyci ;) Twoje ślicznie teraz wyglądają- zdrowiej ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz wyglądają na zdrowe :) Bardzo mi się podobają tak równiuteńko ścięte, dlatego tez ścięłam swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się wyglądają teraz lepiej nie są chociaż popalone ;))

    OdpowiedzUsuń