">

piątek, 15 marca 2013

Akcja BIOTEBAL 5



Dzisiaj rozpoczynam akcje Biotebal 5 
jakoś nigdy nie przekonywało mnie łykanie jakichkolwiek " cukierków "
ale postanowiłam że je wypróbuje 
może akurat pomogą mi z moimi włosami
które były katowane ojj bardzo katowane


Moim celem jest zagęszczenie włosów 
zahamowanie wypadania
i przyspieszenie porostu włosów

Odstawiłam już prostownice,
używam olejków wcierek odzywek itd 
pomagają one
ale nadal chcę żeby moje włosy były w jeszcze lepszej kondycji
a wiadomo że o włosy nie tylko trzeba dbać od zewnątrz ale także od wewnątrz .!

Mam nadzieje ze tabletki przyniosą jakiś efekt
którym potem się pochwale.


. Co to jest Biotebal 2,5 i Biotebal 5 i w jakim celu się go stosuje

Lek należy do grupy preparatów witaminowych. Wchodząca w jego skład biotyna jest witaminą rozpuszczalną w wodzie, zaliczaną do grupy witamin B.
Biotebal 2,5 i Biotebal 5 stosuje się w niedoborze biotyny.
Niedobór biotyny powoduje u ludzi zapalenie skóry zlokalizowane wokół oczu, nosa, ust, zapalenie spojówek, zaburzenia wzrostu paznokci i włosów oraz ich nadmierną łamliwość, zaburzenia przemiany tłuszczów.
Biotyna wspomaga procesy powstawania keratyny i różnicowania się komórek naskórka oraz włosów i paznokci, poprawiając ich stan.








4 komentarze:

  1. Też się muszę za to zabrać, ale nie wybrałam jeszcze żadnych tabletek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie najlepszym sposobem na gęstsze włosy jest bezbarwna henna ale oczywiście tabletki też nie zaszkodzą ;)

    obserwuje i zapraszam do sb ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. też chcialabym zagęścić włosy,ale tabletkom mówię nie..ciekawa jestem,co innego by mi pomogło

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam biotebal 5 i byłam bardzo zadowolona z efektów - na pewno nie raz do niego wrócę;)

    OdpowiedzUsuń