">

środa, 17 kwietnia 2013

Nowośći



Dzisiaj przychodze do Was z nowościami
Wczoraj nareszcie po wielu poszukiwaniach wpadła mi w ręce 
Odzywka (wcierka) Jantar 
W wielu aptekach jej nie było ale nareszcie jest moja i zobaczymy jak sprawdzi się na moich włosach.
Opisywać jej chyba nie musze bo wiele bloggerek już to dawno zrobiło ;)





Kolejna nowościa jaka wczoraj wpadła do mojego koszyka z zakupami 
to bloggerski lakier Wibo Gel Like
wybrałam dla siebie odcien 8 MINT SORBET





Następną jest mój ukochany, ulubiony telefonik LG L5
miałam kaprys na biały telefon no i jest :)
Od razu zakupiłam na niego różowa kabure żeby mi się nie zniszczył







No i teraz czas na ubrania których nigdy nie jest za wiele.




bluzka w pasy bershka



błękitna koszula z pagonami



brzoskwiniowe tregginsy



W bershce maja teraz piękne spodnie morelowe 
ale niestety rozmiarówka z bershki jest dla mnie dziwna M pasuje w pasie w kolanach za ciasne
L za luźna w kolanach za ciasne ;/ 



Czekam jeszcze na elegancka błękitna koszule ze Stradivariusa.


zapraszam na moją szafe ;)

http://szafa.pl/profil/zanetta92

17 komentarzy:

  1. byłam dzis w Stradivariusie , i wykupiłabym cąły sklep ! <3

    a spodnie morelowe ekstra , gdzie takie dostałas?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupiłaś to różowe etiu na telefon :)? Też mam białego LG :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta błękitna koszula :) Bardzo takie lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubie koszule ;) mam ich juz dosc sporo ;) ale niczego nigdy za wiele :D

      Usuń
  4. Świetne ciuszki,morelowe tregginsy cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja koleżanka ma ten telefon, bardzo fajny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam taki kolor spodni :) mam bardzo podobne, ale po utracie wagi są na mnie za duże :(
    pozdrawiam, świetny blog, dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Your blog is super cute and interesting :)
    Would you like to check out my blog?My last post is really sweet and full of candies :)
    Here it is:
    http://mykaleidoscopeeyes.blogspot.com/
    If you enjoy my blog,maybe we could follow each other? :)
    Wish you a lovely day :)
    xoxo Vesi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o Jantarze - muszę spróbować :) Świetne legginsy - brzoskwiniowy kolor <3

    Obserwuję i liczę na rewanż u mnie :) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. zaraz odwiedze twoj profil na szafie. ile kosztowala bluzka z bershki??

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chciałabym znaleźć wcierkę Jantara :)

    OdpowiedzUsuń