">

poniedziałek, 11 marca 2013

New in.



Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami ;)


Jak zwykle do mojej szafki z kosmetykami przybyło dużo nowości
a miejsca na nie już brak ;)
Mamuśia zadbała o mnie i wysłała mi dużo kosmetyków z Loreala

tusze do rzęs

kredka do brwi złoty brąz

różne konturówki do oczu i ust

cienie do powiek 

korektory

 błyszczyki

róże 

Następnymi nowościami są oczywiście kosmetyki do włosów


Radical mgiełka wzmacniajaca (już troche zużyta)

Serum wzmacniające A+E

Nivejka bez której się nie rozstaje ;)

korektor do brwi (moje odkrycie w rossmannie)
niestety dla mnie jest on bublem


 Wybierając się po buty do Deichmanna
miałam zakupić tylko trampki na koturnie a oczywiscie nie obyło się też bez botków



Dzisiaj dotarła do mnie spódniczka z eko skóry





Na koniec mój prezencik od narzeczonego na dzień kobiet <3







2 komentarze:

  1. wow wszystko bym przygarnęła bo wszystko jest cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedługo wiosna więc blond znowu w modzie.
    No i jak sama wiesz blondynki mają władzę a ja bardzo władcza jestem więc kolor w sam raz dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń