">

piątek, 25 stycznia 2013

Włosowy Post



Witajcie Kochane!!

Jak już wiecie ze wcześniejszych postów mam blond włosy robione sposobem domowym
i wszystko bylo ok, do ostaniego razu jak skusiłam się żeby jechać do "fryzjera" zrobić odrost bo samej mi się nie chciało.
I tu sprawdza sie powiedzenie " nie ufam fryzjerą" !!
Moje włosy teraz to jedna wielka tragedia
wypadaja, krusza sie itd
z dnia na dzien jest ich coraz mniej 
na dodatek na czubku głowy włosy wykruszyły mi sie i sa dlugosci 5cm
Teraz zamiast włosów mam mysie ogonki!
Nachodziła mnie już nawet myśl żeby je obciąc
ale nie jeszcze postaram sie doprowadzic je do porzadku
jak mój plan sie nie powiedzie to wtedy ewentualnie podetne je troche!

Przeszukując różne fora internetowe dziewczyny pisały że swietnym sposobem na wypadajace włosy
jest nacieranie skóry głowy podgrzanym olejkiem rycynowym nalożenie czepka i pozostawienie na noc
więc i też ja dzisiaj to wypróbuje
Ostatnio tez robiłam odzywke z olejku
1 żółtko, 1 łyżka olejku rycynowego i pół cytryny


Moje włosy prezentują się tak:

Ciągle je odzywiam , płukam rumiankiem, nie używam suszarki
prostowanie ograniczyłam tylko do jednego razu na tydz.
a jesli nigdzie nie wychodze nie prostuje ich wcale!


Marzą mi się długie gęste blond włosy!
Dlatego też nie bardzo podoba mi sie opcja "śćięcie włosów"
Zobaczymy czy da sie je odratowac!
i już nigdy żadnego fryzjera!!

Moja inspiracja!





To do dzieła zaczynamy intensywne regenerowanie włosów ;D




9 komentarzy:

  1. fakycznie bardzo fajnie byś w nich wygladała ! ;]

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaakie inspiracje! nie bede mogla spac! :P
    Twoje tez sa ladne, jak najbardziej moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba przez pienascie minut gapilam sie na te Twoje inspiracje... kocham taki kolor i widze ze Twoje wloski taki maja... a ja z kolei mam taka dlugosc jak te Panie wiec mozemy zrobic deal'a :D moja dlugosc + Twoj kolor i mozemy byc inspiracja dla innych :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. a jak nakładasz farbę to tylko na odrosty czy nakładasz też na całość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już drugi raz nakładałam tylko na odrost.

      Usuń
  5. świetne są te Twoje włosy, a nie łamią Ci się od rozjaśniacza?bo mi niestety ostatnio się ułamały praktycznie tuż u nasady i mam takie krótki pęczek ...;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co to jest 100% wina rozjaśniacza!
      Mi też się łamią od nasady i też mam krótkie! ;/
      Najgorsze jest to ze sama farba niestety odrostu nie rozjasnie do jasnego blondu jedynie do takiego rudego...

      Usuń
  6. cudowne inspiracje ;-) powodzenia w pielęgnacji, musze kiedys sprobować tej sesy :)

    OdpowiedzUsuń