">

czwartek, 31 stycznia 2013

Nowościiii !!




Witajcie Kochane! :*

Dzisiaj przychodze do was z nowościami do pięlegnacji włosów 
ale nie tylko :)

Ostatnio przeglądajac różne blogi ciągle natykałam się na opinie
o masce czy też odzywce z Alterry więc postanowiłam wkońcu ją przetestować
a że w Rossmannie była na promocji to nie wahałam się ani chwili.




Drugie co zakupiłam to odzywke Farmona Radical na wypadanie włosów
Kilka postów wstecz opisywałam Wam o ampułkach z tej firmy
jednak wolałam jakiś tańszy odpowiednik który znajduje się w jednej szklanej butelce
a nie w 15 małych jak to było w przypadku ampułek.
Zobaczymy czy spisze się tak samo dobrze jak ampułki


Dzisiaj dotarł do mnie olejek Sesa który dużo bloggerek sobie chwali
wahałam się nad kupnem Amli czy Sesy ale wkońcu padło na Sesę
dodatkowo do olejku dostałam żel do mycia twarzy gratis.
Olejek ten jest na wypadanie włosów
ma on również stymulować porost włosów
zobaczymy czy da rade 
Od jutra zaczynam stosowanie!




A teraz z innej bajki:

Od dwóch lat strasznie podoba mi się połączenie zwykłych rurek z bokserką czy też z koszulą
i do tego czarne szelki jakoś zawsze wypadło mi z głowy żeby je zakupić
ostatnio przeglądając allegro postanowiłam że wkońcu muszę je miec


Następną rzeczą która trafiła do mojej zapełnionej po przegi szafy to 
bluzka szyfonowa z przedłużanym tyłem firmy ATMOSPHERE


i ostanie co chcę Wam dzisiaj pokazać to moje ukochane najlepsze rękawiczki!! :D





7 komentarzy:

  1. mam takie rękawiczki tylko jasnoszare- cuda ♥.♥

    Ciekawa jestem tego Radicala i będę czekała na recenzję ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle że za około 4 tyg. powinna się pojawić recenzja :)
      Jeżeli działa on tak jak ampułki z tej firmy to napewno będe zadowolona tak jak po ampułkach! :)

      Usuń
  2. rękawice wymiatają, na pewno CI łapki nie zmarzną, gorzej z pisaniem esemesiaków;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee z tym to akurat najmniejszy problem bo nie pisze esemesków :D

      Usuń
  3. A psropos szelek zgadzam się, mi też bardzo się podobają, tylko dlaczego jeszcze ich nie mam ? :D hehe idę przejrzeć all :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Żanetko!
    Trafiłam na Twój blog poszukując informacji na temat tego jaką farbą mogła bym uzyskać super jasny/platynowy blond. Widzę, że Tobie udało się to bardzo szybko, a Twój kolor jest świetny, piękny. Mnie zadowolił by nawet ciut ciemniejszy. Aktualnie moj kolor to bardzo jasny blond, poziom... myślę że 9 lub 10 (a jak zapewne wiesz, platyna to 12). Jaką ze skelpowych farb byś mi doradziła? Czy może powinnam użyć rozjaśniacza? Nie jestem zwolenniczką bardzo popielatych odcieni, najlepiej gdyby był to taki czysty lub naturalny, lecz bardzo jasny blond (nie biały).
    Była bym zwdzięczna za w miarę szybką odpowiedź, gdyż jutro zamierzam wybrać się właśnie po farbę.

    Pozdrawiam
    CandyRiina

    OdpowiedzUsuń