">

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Tender Care Caramel (Oriflame)



Właśnie dzisiaj dostałam moje małe działające cuda maleństwo!




Jakoś wcześniej nie słyszałam nic o tym balsamiku, ale ostatnio będąc u teściowej i narzekając
na moje ciągle wysuszone usta poznałam moje małe cudeńko
po posmarowaniu ust wiedziałam że muszę go mieć
więc po powrocie do domu przeszukałam allegro i moim oczom 
ukazały się Tender Care o różnym smaku m.in
wanilowy, migdałowy, uniwersalny (czyli ten który testowałam u teściowej) 
wiśniowy, czekoladowy i karmelowy
Widząc że jest karmelowy odrazu go zamówiłam
uwielbiam wszystko co jest karmelowe więc nie mogłam się oprzeć.
 
Balsam ten jest uniwersalny i można nim smarować wszystkie wysuszone miejsca od ust po łokcie
Cana katalogowa wynosci 25zł
ja za mój z allegro z przesyłka zapłaciłam 23 zł
 

 


9 komentarzy:

  1. Mam taki, ale o migdałowym zapachu :) Bardzo lubię ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez słyszałam o nim ,że jest dobry,tylko nie wiem gdzie dostepny..;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej jak mi miloo:* dziekuje kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama właśnie taki kończy i jest bardzo zadowolona:) Miłego użytkowania życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też slyszlaam pozytywne opinie o tym balsamiku
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś uwielbiałam ten balsam do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jeden z moich ulubionych mazidełek do ust:D

    OdpowiedzUsuń