">

piątek, 4 stycznia 2013

Małe nowości jeszcze z 2012r. + podsumowanie



Witam Was Kochane w tym 2013 roku!
jako że nie miałam czasu napisac posta jeszcze w starym roku z nowościami to piszę go dzisiaj!


Ostatnio znowu przybyło mi pare rzeczy m.in.


kołnierzyk z perełkami



matowa szminka Inglot nr.402
 (zakupiłam również klej duo do rzęs)

 moja ulubiona sukienka zip z koronkową baskinką


Sukienke miałam ubraną w sylwestrową noc wraz z kołnierzykiem
całość prezentowała się tak:


 bluzka Bershka

 woskowane rurki ze złotymi zameczkami
są moim numerem 1.


 bardzo ciemne granatowe rurki


 spodnie z wysokim stanem


Przedwczoraj robiłam porządki w szafkach i szczerze mówiąc wystraszyłam się
a to dlatego że mam tyle ubrań że nic mi się juz nie miesci 

oto troche mojej garderoby:



Teraz czas na Podsumowanie 2012 roku 


W  2012 roku trochę się działo
z moim narzeczonym bylismy w pracy za granica
przeżyliśmy kolejny rok razem
bylismy na różnych wycieczkach
zakupiłam nowy apara
pare razy zmieniłam mój wygląd
itd..

Ale najważniejszym dla mnie wydarzeniem w 2012 roku jak i moim celem
było zrobienie blond włosów  które robiłam domowym sposobem z malutka pomoca koleżanki (która jedynie robiła mi pasemka)
Jestem strasznie dumna z tego że zrealizowałam mój plan i mam blond włosy w których od dawna byłam zakochana!
 musiałam włożyc w to wiele trudu, moje włoski troche ucierpiały ale nie było źle!
  Ostatnio jednak nachodziła mnie myśl zmiany koloru
lecz nie zrobie tego bo wiem że będe żałować!



 

10 komentarzy: