">

wtorek, 13 listopada 2012

Zakupowo Part II ♡


Witajcie Kochane!
Wczoraj wybrałam się na cały dzień do mojej przyjaciółki ;)
Będąc u Niej musiałam oczywiście iść na jakieś malutkie zakupy , cały dzień bardzo miło mi upłynął
Najpierw jazda autobusem ( w którym mysłałam że zniose jajko) Nie cierpie autobusów,
później zakupy, obiadek i piwko :)
Mam jedno zdjęcie na którym mogę zaprezentować wam sweterek ombre z ostatniej notki :)

Wczoraj postanowiłam że kupię sobie tylko sweter, spodnie i komin
Z butami było bardzo ciężko ponieważ ja muszę miec bardzo ciepłe i wygodne buty
byłam w Deichmann'ie, CCC, Boti itd
Oczywiscie nie było Nic co by mogło mi sie spodobac.
Wczesniej przeszukałam wiele stron internetowych znalazłam jedne buty które mi się podobały 
no ale niestety zabrakło ich 
Więc moim wczorajszym celem były buty, chodziłam po wszystkich mozliwych sklepach i nic nie znalazłam 
wkońcu się wkurzyłam i poszłam do Chińskiego Marketu
i tam znalazłam wiele ładnych i ciepłych butów ja natomiast wybrałam te:

Dla mnie w butach najbardziej liczy się wygoda i żeby było cieplutko w nogi :)



Zakupiłam również sweterek z kolcami ;)




I komin :



A tak prezentował się mój sweterek z wcześniejszej notki:

Sweter: C&A | sweter z ćwiekami: store | buty: chiński market | komin: hala targowa


9 komentarzy:

  1. boskie kozaki- butoholik Ci to mówi :D ♥

    reszta rzeczy też cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm to wątpię, że po Palette będzie dużo lepszy efekt bo wodę pewnie mają taką samą czyli na tym samym poziomie rozjaśnia.. Ale mam nadzieje, że nie mam racji i Ci ładnie odrost chwyci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuje z utleniaczem 12, bo w tej palette jest 9.

      Usuń
    2. Ja w przyszłą niedziele farbuje włosy Palette intensive color, która ma wodę 12 :) Więc zobaczymy jakie włosy po niej wyjdą i może Ci się spodoba :)

      Usuń
  3. ładne te buciki ;)
    i sweterek również ;)
    może wspólna obserwacja? ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja musze też zainwestować w jakiś komin :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zakupy ;) Sweterek jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne łupy:))

    zapraszam na http://the-devil-weaars.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń