">

poniedziałek, 5 listopada 2012

Zakupoholizm Nie Jest Zły! ;)



Ostatnio wybierajac się na zakupy obkupiłam się więcej niż miałam ;)
Jednego dnia jechałam po kamizelke ze Stradivariusa 
i swterek ale zamkneli sklep tally weijl wiec nic wiecej nie kupiłam ;)





 Za Dwa dni namówiłam mojego faceta na wypad do innej galerii
fakt ze przyjechaliśmy godzine przed zamknieciem ale zdąrzyłam kupić 2 sweterki i bransoletki
Sweterek miał byc też tylko jeden ale jak wychodzilismy i przypadkiem moje oko zerkło 
do C&A i zobaczyło piękny ombre sweterek to oczywiscie padło słowo 
"Muszę go mieć!" ;D









Później w kolejnym tygodniu jechaliśmy na przejazdzke i znowu sru do galerii
byłam nastawiona na zakupy w Bershce lub Stradivariusie
ale że nic mi się nie spodobało 
poszłam do H&M którego dawno nie odwiedzałam
i kupiłam kolejny sweterek 



 Oczywiscie jak to u mnie bywa wychodząc ze sklepu zauwazam ubrania ktore sa moim 
MUST HAVE

i tak też było z koszula ombre mój facet protestował 
ale jako że ja jestem uparta i dzieki mojej znajomej która z nami była 
koszula jest moja :)



A teraz w zeszly weekend zakupiłam luzny swterek z kapuca i kolcami :D 
W mojej szafie brak takich sweterkow wiec postanowilam kupic


+ Dzisiaj przyszło do mnie moje PanterkoweLove <3




Teraz musze jeszcze zamówić buty z futerkiem i na jakiś miesiąc mam spokój z zakupami.

Uwielbiam zakupy! Ciagle mi mało 
a połowa mojej szafy to ubrania z metkami które nie były załozone jeszcze ani razu!




11 komentarzy:

  1. kocham zarówno futerko jak panterkę i pastele więc wszystko mi się podoba ♥.♥ buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale się cieszę, że trafiłam na Twój blog! fajnie piszesz, do tego posty opatrzone są świetnymi zdjęciami ;) będę tu zaglądać częściej, z pewnością! mam nadzieję, że Ciebie z kolei zainteresuje mój blog i będziesz go odwiedzać z przyjemnością- jak ja Twój ;) całuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy, aczkolwiek te ombre średnio mi się podobają ;) Być może na Tobie będą dobrze wyglądały, bo tak często jest że na wieszaku brzydko, a na kimś lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości, wszystko mi się podoba;)
    Prowadzisz świetnego bloga, obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kamizelka futrzana ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie genialne nowości! najchetniej bym ci to porwała <3 jeeeeeszcze dziś :***

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne nowości!

    PS zakochałam się w twoich włosach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poluję na taką kamizelkę :)

    OdpowiedzUsuń