">

środa, 31 października 2012

Palette Salon Colors 10.2




W poniedziałek wybrałam się do Rossmanna po farbe 
bo musiałam coś zrobić z włosami 
i pozbyć sie tej ochydnej żółci
która była od połowy głowy na moich włosach
Przeglądajac półke z farbami zwróciłam uwage na PALETTE SALON COLORS 10.2 jasny popielaty blond



Skusiła mnie ona bardzo ładnym popielatym kolorem
jak również i ceną 
zapłaciłam za nią 13.99 

Wczoraj postanowiłam zafarbowac włoski 
także z rana szybko wypiłam kawe i do dzieła
pech chciał że brakło mi farby i niestety kolor nie jest jednolity
mam juz na szczescie druga farbe ale narazie nie musze nic poprawiac
bo bardzo ładny efekt wyszedł ;)





A oto efekt przed i po farbowaniu :)


PRZED:

PO:
gdzieniegdzie widać jeszcze żółć ale to sprawa
ze brakło farby ;)
przy nastepnym farbowaniu zobaczymy jakie beda wloski
jezeli beda jeszcze lepsze niz teraz to farba zagosci u mnie na dłużej ;)





Zakupiłam również nowy "niebieski" szampon tym razem jest to Biosilk silver lights
wziełam go dlatego że był w promocji za 17.49 
(w tesco kosztował 29.99) 
i pare dziewczyn go chwaliło
zobaczymy jak sie spisze :)



5 komentarzy:

  1. świetny kolorek:)
    widać, że dobrze pokrył włosy:))

    OdpowiedzUsuń
  2. stety niestety nie farbuje wlosow ale wyglada niezle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten szampon :) Powiedz mi czy masz ciemny odrost ? Bo z chęcią bym się na nią skusiła, ale nie wiem czy go chwyci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam ciemny odrost, nawet mozna powiedziec ze bardzo ciemny ale niestety narazie tą farba nie robilam mojego odrostu bo wczesniej jakies 2tyg przed farbowaniem robilam odrost ale teraz gdy tylko odrost bedzie juz wolal o rozjasnienie to bede próbować tą farba ;)

      Usuń
    2. Ja na ciemny odrost bardzo polecam Garnier Color Sensation 111 :) Możesz u mnie zobaczyć zdjęcia z farbowań i kolor odrostu :) Tym razem też się na nią skuszę :) A na Palatte jak będę chciała odświeżyć kolor :)

      Usuń