">

wtorek, 10 listopada 2015

Powrót



Witajcie !


Po ponad 2 latach przerwy postanowiłam do Was powrócic,
wiele od tego czasu sie zmieniło ;)
Pamiętacie moja historie włosową ?
Kiedy sama z ciemno brązowych włosów 
przeszłam do blondu ?
W tej kwestii też się dużo zmieniło 
po pewnej wpadce u fryzjera 
musiałam z długich włosów śćiąć się na boba 
ale w chwili obecnej cieszę się już zdrowymi włosami do łopatek.
( o tym w kolejnym pośćie )

Od dzisiaj zaczynam od nowa przygode z blogowaniem.
( będą tu posty modowe, włosowe oraz zakupowe )
Ale pozostaje pod tym samym nickiem i stare posty rowniez zostaja.
Jedyne co sie zmieniło to nagłówek bloga 

Tak wyglądał stary :



A taki jest obecny :




Zapraszam Was również na mojego instagrama





Oraz na snapchata 

znajdziecie mnie pod nickiem : zanetta92




Pozdrawiam :*

1 komentarz:

  1. Widzę że nie tylko ja wróciłam po dość długim czasie na bloga ;) Powodzenia w pisaniu . :)

    OdpowiedzUsuń