">

środa, 24 lipca 2013

Outfit 23.07




Z racji takiej że wczorajszy dzień spędziłam bardzo miło z kuzynem, i zabraliśmy się za robienie zdjęć 
dzisiaj dodaje posta z moim wczorajszym Outfitem,
Nie jest to jakieś wielkie Wow, tylko najzwyklejsza i najwygodniejsza stylizacja
czyli coś co bardzo lubie gdyż cenię sobie wygode ;)

W poprzednim poscie pokazywałam Wam moje spodenki z wysokim stanem
kiedyś w życiu bym ich nie założyła, teraz są moim numerem 1 w szafie. ;)














top- tally weijl | szorty - part two | japonki - śląskie centrum hurtu

13 komentarzy:

  1. świetne szorty, wygladasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz świetna figurę, której mogę ci pozazdrościć! zapraszam na swojego bloga o gotowaniu, ktory prowadze wspolnie ze swoim chlopakiem;-) dodaje do obserwowanych i licze na rewanz;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny outfit ;) Świetne szorty!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow :) jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna jesteś wiesz ! :) I świetna stylizacja, ja chcę już lato !
    zapraszam do siebie, będzie mi miło jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodenki spodenkami, ale jakie Ty masz piękne włosy!!! (:

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna, piękne włosy :)

    u mnie moja pasja rękodzieło : poduchy, malowanie obrazów, decoupage, sianowije .....
    Zapraszam Serdecznie na swojego bloga i na zostanie tam na dłużej :)
    Próbuję w jakiś sposób się rozprzestrzenić po necie ze swoimi pracami, miło by było jakbyś pomogła. np. poprzez wstawienie mojego linku do siebie ? :)) Lub po prostu zawitanie u Mnie
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń