">

poniedziałek, 10 czerwca 2013

# New In Part II



Dzisiaj przychodzę do Was znowu z nowośćiami,
zakupy dla mnie powinny zostać stanowczo zabronione ! 


Do szafy przybyło mi pare rzeczy


Neonowa lekko prześwitująca bluzeczka






Bluzka oversizowa New Yorker 







Sukienka w Paski z baskinka






spodenki w paski






sukienka tally weijl



mam taka samą na sprzedaż rozmiar S
Tutaj , Tutaj i Tutaj




bluzka New Yorker z krzyżem 
bardzo długo szukałam idealnej 






i taki wczorajszy mały outfit






i moje dwie ulubione bandamki





Zapraszam również do zakupów na mojej szafie, tablicy czy na vinted.









13 komentarzy:

  1. mam taka z krzyzem ale grafitowa

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka oversizowa i z krzyzem bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakupy super , wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zakupy - bokserka pierwsza ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie zakupy zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta oversize'owa bluzka wymiata;)) Chętnie bym CI ukradła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. WHO CARES genialna!!! Mogę wiedzieć gdzie kupiłaś bandamki? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super!!! jak widać zakupy udane :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne koszulki!:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne nowości :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 i 2 Bomba :) top z krzyżem też mega :)
    Zapraszam do mnie na bloga do wzięcia udziału w konkursie ;) zorganizowanym z Butikiem LOLA :)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ta bluzka oversize mi sie bardzo podoba :)!

    OdpowiedzUsuń