">

piątek, 7 czerwca 2013

Alfaparf 11.11



W środe przyszła do mnie farba która zamówiłam
Alfaparf 11.11 + oksydant 9% wybrałam tylko 9 bo chciałam zniwelować mój zółty odrost po rozjaśniaczu
który zrobiła mi 10 dni wcześniej "fryzjerka" a jak wiadomo żadna blondynka nie lubi na swoich włosach zółci.






Więc też wujek google poszedł w ruch i trafiłam na cudowne włosy bloggerki 
 Carli w których odrazu się zakochałam, ona tak samo jak ja ma z natury ciemny odrost więc po przeczytaniu jej bloga postanowiłam przetestować tą sama fare czyli Alfaparf 11.11
pomyślałam wkońcu pozbęde się kanarkowej żółci więc bez wahania zamówiłam farbe i czekałam na listonosza aż mi ją dostarczy w środe wkońcu przyszła więc dałam się do likwidowania żółtka.

Moje włosy przed farbowaniem.
przy rozpuszczonych wlosach nie bylo za bardzo widać żółci na odroscie




Na tym zdjęciu widać moje nieszczęsne żółtko



Farbe nałożyłam na sam odrost na 50 minut
poźniej  jak pisało na ulotce zrobiłam malask na calość na 10 min
nad tym malaskiem bardzo sie wahałam ale wkońcu mówie chce mieć włosy w jednym kolorze a nie w pięciu różnych, 




Po upłynięciu czasu poszłam umyć włoski
po umyciu spoglądnełam w lustro i sie wystraszyłam moim włosom ukazały się siwo niebiesko fioletowe włosy!
Przerażona szorowałam je jeszcze z pięć razy
na szczęscie sie troche wypłukało ale wyczytałam że to u tych farb normalne i że po paru myciach szarość się wypłukuje i zostaje czysta biel bez zółtych refleksów


Włosy po 6 myciach
szarość z niebieskim niestety nie jest zbyt widoczna na zdjeciach

Coś mnie pózniej pokusiło żeby na to nałożyć szamponetke z Joanny w kolorze 02 perłowy blond
chciałam ocieplić ten kolor
tak też zrobiłam i moim włosom okazał się wyblakły róż z siwym
mysłałam że się zapłacze już więcej takich eksprementów nie zrobie !!
Pierwszy i ostatni raz pokusiło mnie, jestem zbyt niecierpliwa 





Wczoraj myłam jeszcze raz włosy i kolorek narazie jest taki



zobaczymy jaki kolor będzie jak sie wypłucze bo co mycie jest coraz to inny
ale w zapasie (jakby kolor byl za jasny) mam już farbe w odcieniu cieplego blondu tylko czekam na wode 6%


Czy wróce do tej farby ?
Sama nie wiem, z jednej strony jestem z niej zadowolona bo fakt faktem kanarek został zażegnany
gdyby nie moja akcja z szamponetka to może bym i była z niej bardzo zadowolona
chociaż u siebie wole odcienie bardziej ciepłego blondu niż tak zimnego jak teraz mam

Z ostatniej chwili :
Dzisiaj znowu myłam włoski i po doczepieniu prezentuja sie tak


włosy doczepiane to kolor 613 jasny sloneczny blond ale zlewa sie z moimi
jedynie moje wlosy doły maja ciemniejsze ale to od początku przemiany na blond takie są


3 komentarze:

  1. na rozjaśniane włosy po rozjaśniaczu by zółci nie było musisz nałozyć Alfaparf 10.21 z 1/2 10.1 bądz jeśli została Ci ta 11 to z 1/2 11.11 i na wodzie 9% na pożółkłe włosy u nasady głowy po rozjaśniaczu na max 20 min licząc od położenia a na resztę to samo z tym samym czasem lecz na wodzie 3%. Nie kładzie się 12% wody po rozjasniaczu, palisz tylko włosy.
    Alfaparf jedna z lepszych farb tańsza firma to CeCe ( 10/71 zmieszany z 1/2 10/11 przepięknie wychodzą)
    Użyłaś zbyt wysokiego oksydantu dlatego fiolet Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,weszłam tu przypadkiem i mam pewna radę...nie zaczynaj farbowania od odrostów(farbowanie najpierw odrostów jest stereotypem). Farba przy skórze działa szybciej i zawsze wyjdzie inny kolor niż na reszcie włosów.Spróbuj raz zacząć od farbowania(zostawiając 1 lub 2 cm.od skóry głowy)i dopiero przed końcem farbowania nałóż farbę na odrosty i końcówki:)
    Pozdrawiam
    Sabina

    OdpowiedzUsuń
  3. I would like to understand a word at least 😢

    OdpowiedzUsuń