">

czwartek, 13 grudnia 2012

★ ☆ Nowości! ☆ ★



Przedwczoraj wybrałam się na zakupy z myślą o kupieniu rękawiczek 
oczywiście rękawiczki kupiłam ale na samych rękawiczkach się nie skończyło :)
Weszłam sobie do Pepco zobaczyc co tam mają ciekawego i oczywiście wyszłam z pełna torbą :)

Postanowiłam zakupić:

  •  kieliszki do wina


  • kieliszki z kolorowym dnem
 (do tego zestawu planuje również zakupić takie same szklanki)


  •  szklanki do whisky
mi posłużą do drinków


  •   szklanki do napojów zakupione w Tesco

kupując rękawiczki musiałam również kupic tą torbe!
bez niej nie mogłam wyjśc :D



Przy następnych zakupach zaopatrze się w wiekszy zestaw kieliszków itp.


4 komentarze:

  1. oo bardzo fajne nowosci;) sama sobie tez musze kupic szklanki do drinków;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS;) jeśli masz ochotę;)

    http://vixen1990.blogspot.com/2012/12/konkurs-wygraj-torebke-kopertowke.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta torebka! GDZIE KUPIONA? ♥

    OdpowiedzUsuń