">

piątek, 5 października 2012

Produkty bez których sie nie rozstaje!


Jako że na punkcie moich włosów mam niezłego świra
dzisiaj wam pokaże czego używam.


Jak wiadomo każda blondynka nie chce mieć 
żółtych włosów także moich sposobem na to 
jak i wielu innych dziewczyn jest szampon z Joanny
który ma nadac platynowy odcien
i ma za zadanie wyelminowac żółtawy odcien

Na rynku jest wiele fioletowych szamponów
ja osobiscie uwielbiam ten z Joanny




Następna rzeczą która uwielbiam jest Maska z KALLOSA
Jej zapach jest wprost cudowny włosy po niej sa miekkie i łatwo się rozczesuja
a cena jak za 1L jest śmiesznie tania (9.98) + koszt przesyłki




Od 3 lat używałam odzywki Wax ale do ciemnych włosów 
teraz postanowiłam zakupić ta sama tylko do blondu jednak nigdzie w aptece nie potrafiłam jej dostać
więć zakupiłam BioWax
która również dobrze działa na włosy odzywia je i włosy sa zregenerowane
zapach nie przypadl mi do gustu
ale to nie o zapach chodzi.




Jedwab też oczywiscie musi byc! 
Także od paru lat towarzyszy mi jeden i ten sam
BIOSILK




Odzywka do stylizacji na gorąco z L'oreala
towarzyszy mi od 6kl. podstawówki
teraz już ją nigdzie w drogeriach nie mozna dostać
ja bedac w niemczech zakupiłam od razu 3
pozniej jedynie zostaje opcja allegro.
Nie wyobrazam sobie prostowania wlosow bez tej odzywki!




Mam jeszcze dużo więcej produktów ale to innym razem pokaże.




+ Coraz więcej osób odwiedza i komentuje mojego bloga ( DZIĘKUJE)
także postanowiłam że od następnej notki 
bede bardziej szczegółowo wszystko opisywac
i coraz częściej dodawać posty. 










8 komentarzy:

  1. ta maska jest moją niezastapiąną od dobrego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne produkty! :) Fajnie być blondynką, bo ja też do nich się zaliczam :) Pozdrawiam!

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Neat post and love your blog... would you like to follow each other!

    My Lyfe ; My Story
    @MyLyfeMyStory 
    Chictopia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kosmetyki ;]
    Dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo: http://fashion-by-anita.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  5. nie znalazłam jej na allegro, możesz podesłać link ? ;) byłabym bardzo wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oprócz ostatniego produktu każdy dobrze znam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja odeszłam od blondu, włosy niestety po kilku latach farbowania strasznie się potem kruszą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń