">

czwartek, 27 września 2012

L'oreal Stockholm vs. Joanna Szlachetna Perła




Jako ze od paru tygodni jestem szczęśliwą posiadaczka blond włosów
chce je mieć jak najjaśniejsze 
bez jakichkolwiek żółtych tonów



Włosy farbowałam zawsze farami L'oreal 
od czerni po brązy i rudości
i byłam zawsze zachwycona tymi farbami
tak więc i teraz postanowiłam kupić farbe z L'oreala




Zakupiłam ciesząca sie dobra opinią farbe L'oreal Stockholm
która miała za zadnanie wyelminowanie zółtych tonów
i nadanie odcienia platyny
Tak też w tamtym tygodniu zafarbowałam się i doznałam szoku
moje wlosy wogole nie zmieniły odcienia jedynie przy odroscie gdzie miałam wręcz biały  włos
reszta została nadal żółta 
Pierwszy raz zawiodłam sie na farbie z L'oreala

Miałam w domu również farbe z Joanny 212 szlachetna perła
więc po nieudanej próbie farbowania stockholmem nałożyłam Joanne 
po zmyciu farby byłam w szoku moje włosy gdzie od połowy głowy były bardzo żółte
stonowały się
Dzisiaj jako że miałam jeszcze jedno opakowanie nałozyłam na włosy jeszcze raz ta farbe
pomijajac odrosty (bo sa jasniejsze od reszty wlosow) i sa idealne co prawda nie jest to jeszcze to co chce
ale jak na dzien dzisiejszy sa super
farba ta zagosci u mnie na dlugo jestem bardzo z niej zachwycona!! :)
kupilam ja dzieki MALLENE 
której włosy bardzo mi się spodobały!







A oto pare fotek moich włosków po dzisiejszym farbowaniu:







13 komentarzy:

  1. bardzo ładne masz włoski. :)

    Jeśli masz ochotę, to weź udział w rozdaniu. Do wygrania bon na zakupy. Życzę Ci miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki ty masz włosy!!!! ach!





    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Kadik Babik

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne masz te włoski :)

    Zapraszam do mnie na KONKUURS ! (;

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie ci ten kolor wyszedł. Wgl na jasnych włoskach cudnie wychodzi. Chce wyprobowac sama Szlachetna Perłe na moich włosach ale narazie mam jeszcze za ciemne albo efekt byl podobny do twojego. Dzisiaj uzyłam z Garniera rozjaśniającą 102 LOdowy Opoalizujacy Blond. Pieknie i perlowo wyszedł ale ta joanna bardziej kusi.

    Powiedz mi jak masz ścięte włosy? W trojkąt ale jedna warsta i koncowki wydegażowane czy cale wlosy masz pocieniowane??? Bo chciałabym swoje podobnie sciąc ale nie wiem jak fryzjerce wytłumaczyc ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jezuuu wiesz co nie pamiętam jak miałam włosy sciete bo ostatni raz bylam u fryzjera 2 lata temu i teraz tylko zapuszczam. Ale jak dobrze mi sie przypomina to miałam cieniowane tylko zreszta zawsze tylko mialam cieniowane od gory a dół zostawialam dłuzszy, osobiscie to ja chcialabym miec wlosy sciete na prosto ale jako ze zapuszczam to szkoda by mi bylo polowy ich sciac zeby byly wszystkie rowne a jak juz wspominalam do fryzjera nie chodze bo im nie ufam. takze wszystko sama robie z wlosami ;)

      Usuń
  5. ale piekne włosy! :)


    zapraszam do mnie na KONKURS;):) jesli masz ochote;):)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie włosy, super kolorek!! szukam swojego idealnego blondu, ale ten chyba dla mnie za jasny bedzie.. szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można spróbowac ;) Ja odkad przeszłam do blondu to daże do jak najjaśniejszego jeśli nie będzie mi pasował to trudno zmienie go ;) Ale Twój kolorek również jest cudowny!

      Usuń
  7. Szlachetna perła wymiata;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nakładałaś farbę od razu na odrost czy pierwszy dawałaś rozjaśniacz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw robiłam odrost rozjaśniaczem :)
      pózniej kładłam farbe.

      Usuń