">

środa, 6 czerwca 2012

Coś do ciała i włosów

Tak więc chciałam wam pokazac kosmetyki 
bez których nie moge być. ;)


Tak więc do włosów
od ponad roku czasu używam szamponu
L'oreal elseve total repair i musze stwierdzic że stan moich włosów się poprawił :)
teraz zakupiłam na próbę L'oreal elseve nutri gloss crystal
zobaczymy jak się spisze!
Odzywkę WAX używam 2 lata i dzięki niej moje włosy po kilkukrotnym ściaganiu koloru
rozjaśnianiu, farbowaniu, ciągłym prostowaniu sa w dobrym stanie jak na takie zabiegi ;)
Jedwab Biosilk to codzienność - Polecam Każdemu!
No i na sam koniec została moja Niezawodna odzywka
L'oreal studio silk&gloss do stosowania z prostownica
uzywam jej 5 lat! i bez niej żyć sie nie da!
Odzywka jest moim numerem 1!
Nie wymieniłabym jej na żadną inna!


 Do ciała
Mleczko do ciała Garnier masło kakaowe 
Żel pod prysznic Adidas smooth POLECAM super pachnie, polcem również adidas relax
Kulka Nivea invisible moja ulubiona! żadna inna nie wchodzi w gre :)
Krem essence my skin zakupiony w niemczach o zapachu granta
no i oczywiście 
Krem masło kakaowe ziaja które używam codziennie ;)



A teraz z innej półki
moje dzisiejsze pieczone ciacha! :)
Podejrzewam że jutro może już ich nie byc! ;)





Buziaki ;**

2 komentarze:

  1. też używam znany wszystkim - biosilk, i maslo kakaowe a mi się robią po nim plamy na twarzy :( czy one zmienia kolor skóry czy to jest jakiś wymysł ?

    ale ciasteczka, mniam, mniam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też używam tego szamponu - jest na prawdę świetny :) Zapraszam do mnie, mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń