">

piątek, 1 czerwca 2012

:)

Jutro wesele i ciagle się zastanawiam w czym iść
albo pojde w sukience z tally weijl (ta która jest w poprzedniej notce)
lub pójde w tej


Osobiscie wolę tą pomaranczke z tally :)

A teraz troche moich nowości które przybyly mi znowu w szafie po środowych zakupach w Forum :D



Bluzka w rzeczywistości jest neonek pomaranczka :D





Spodenki- New Yorker
Bluzka- Tally Weijl
Spódniczka- Tally Weijl
Okulary- New Yorker :)

No i moje nowe pazurki :D



I troche mojej ulubionej torebki też musi być :D 


Torebka- allegro :)

Na sam koniec zdjęcie mojej koszuli która kocham
i troche pastelów :)






3 komentarze:

  1. masz figurkę to lepiej idź w tej jasnej morelowej, jest świetna !!
    widzę ze tu pastelki rządzą ! zakupy udane !? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny outfit ;) nowości świetne ;)
    Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. więcej Twoich stylizacji chcemy!

    OdpowiedzUsuń