">

poniedziałek, 15 października 2012

Miła wizyta kuriera


Dzisiaj odwiedził mnie kurier z malutką paczuszką 
zastanawiałam sie co to może być myslałam że zegarek który zamówiłam
biegne po portfel pytam ile płace a tu pada odpowiedz NIC
wiec sie zdziwiłam ale ok nie pogardze darmowa paczuszka ;)
Otwieram i mile mnie ta paczuszka zaskoczyła
dostałam krem oraz 9 próbek do przetestowania 
kremik oraz próbki z firmy L'oreal
  • Nutri- Gold nawilżająca terapia odżywcza na dzień
Dziękuje bardzo firmie L'oreal ;)
Za niedługo recenzja kremu ;)



Teraz czekam jeszcze na 2 przesyłeczki ;)




2 komentarze:

  1. WOW pozazdrościć takiej niespodzianki - z tego co mi wiadomo ten krem jest naprawdę bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jak kurier przynosi jakieś fajne podarunki :D


    Wpadnij do nas, dopiero zaczynamy !
    Paulla i Izabell

    OdpowiedzUsuń