">

piątek, 21 września 2012

O tym jak z ciemnych zrobiłam blond ;)


Dzisiaj o tym jak w miesiac zrobiłam blond włosy bez wizyty u fryzjera! ;)

Od 2 lat chciałam mieć blond włosy
miałam je 2 lata temu ale coś mnie naszło i zafarbowałam sie na ciemno
w tym roku postanowiłam sobie ze zrobie blond i koniec.
Za 1 razem chciałam mieć rude włoski
lecz potem cel był wiadomy --> BLOND

Tak więc teraz wszystko po kolei.

Zanim zaczełam eksprymentować kolor miałam taki: 


Dużo czytałam w internecie i szukałam najlepszego dekoloryzatora
zakupiłam więc Renee Blanche który cieszył sie wieloma pozytywnymi komentarzami



Nałożyłam go 1 raz czekałam chyba z 45 min i efektu zadnego włosy ciemne
wiec poszlam płukac dopiero jak spłukałam to z włosów było widać ze włosy są jasniejsze
nałozyłam po raz 2 i znowu odczekałam 45 min 
znowu to samo dopiero przy spłukaniu kolor był taki:

(nie przejmować się kondycja moich włosów zawsze mam takie po myciu)

Uwaga! To prawda że włosy po dekoloryzatorze ciemnieja!
Myłam włosy szamponem BabyDream o neutralnym ph i mylam je z 5 razy a io tak sciemniały

Na ten kolor nakładałam farbe z Garniera color sensation blond 
i włosy mi po niej sciemniały jedynie odrost którego dekoloryzator nie rusza
rozjasnił sie do zółtego!

Pozniej nakładałam na to Loreal Mango i efekt był taki



Po 2 tygodniach jako że rudy mi strasznie sciemniał zamówiłam kolejny dekolor
tym razem chantal color peel
i byłam strasznie zadowolona z efektu
moge go szczerze polecić







 Nakładałam go również 2 razy 
myłam szamponem głeboko oczyszczajacym który widzicie na dole
i włosy aż tak bardzo nie sciemniały





Efekt był lepszy 100 razy niz po Renee
i odrazu było widać ze jasnieja włosy.


Po 2 dniach zrobiłam 1 pasemka rozjasniaczem joanna 5-6 tonów

Efekt był taki:



Za tydzien znowu były pasemka:




I następny tydzień moje włoski wygladały już tak:



Przed wczoraj zrobiłam sobie odrost rozjasniaczem z joanny
dzisiaj nakładam na włosy Loreal stockholm
zeby mój kolor nie był żółtawy bo niestety w niektórych miejsach jest
ale o odroscie i farbie Loreal juz w nastepnej notce.!

Jeżeli chodzi o kondycje włosów
to sama sie dziwie ze po takich zabiegach które od 2008 przechodza moje włosy
po tych zabiegach ktore zrobilam w ciagu miesiaca 
włosy sa w dobrej kondycji w niektorych miejsach sa koncowki spalone i wypadaja
ale to kwestia odzywiania. ;)


Pozdrawiam! ;)




7 komentarzy:

  1. Zakochana jestem w tym miedziano-rudawym blondzie<3 chce taki!!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. w tych takich rudych było Ci super :)

    zapraszam do mnie i obserwowania mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ;) Mi sie z poczatku one podobaly ale potem niestety baaardzo sciemnialy i zrobilam blond!

      Usuń
  3. moja przygoda była bardzo podobna, tzn. to zajęło mi więcej czasu niż miesiąc, ale teraz poradziłam sobie sama :D
    ładnie Ci w blondzie, ale w tych rudościach z grzywką chyba podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj kochana :* Bardzo pilnie potrzebuję Twojej porady na temat moich włosów.Podam Ci mój e-meil proszę odezwij się ponieważ to ważne dla mnie,potrzebuję zrobić dekoloryzację.Zainteresowały mnie Twoje porady!
    hotasice.1986@o2.pl Może Ty mi pomożesz

    OdpowiedzUsuń
  5. hej świetny blog :P Ja też nie mogę się rozstać z blondem. Zrobiłam sobie brąz ale potem wyblakł na miedz - takie byleco sie zrobiło :( blond jednak i czerń to juz nie takie upierdliwe kolory x D

    OdpowiedzUsuń